وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر وولفسبورگ

 

بایرنی ها پس از پیروزی برابر وولفسبورگ هریک بطور جداگانه نظر خود را راجع به بازی بیان کردند که در ادامه خواهید خواند.

باستین شواین اشتایگر:

به نقل از کیکر، باستین شواین اشتایگر اظهار داشت: در بازی با حریف مشخص بود که هنوز در شرایط صددرصد‌ آمادگی جسمانی بسر نمی‌بریم. جا دارد که در این زمینه بیشتر کار کنیم؛ ولی مهم این بود که عاقبت برنده شدیم و زمین را با سه امتیاز ترک کردیم. می توانیم و باید هر طور شده، سعی کنیم بهتر از این بازی کرده و کیفیت کار بهتری ارائه کنیم.
میروسلاو کلوزه:

به نقل از کیکر، میروسلاو کلوزه اظهار داشت: در نیمه اول بازی با ولفسبورگ بازی بسیار درخشانی ارائه کردیم و خوب بودیم؛ اما درابتدای نیمه دوم تا حدی بازی از دست‌مان خارج شد و بازی خودمان را انجام ندادیم. در دقایق اولیه نیمه دوم توپ‌های زیادی را از دست دادیم. در این هنگام بود که ولفسبورگ از فرصت استفاده کرد و گل تساوی را به ثمر رساند. اما مهم بود که به بازی برگشتیم و توانستیم در دقیقه پایانی نتیجه را به سود خود کنیم. پس از این باید سخت کار کنیم تا بهتر نتیجه بگیریم.

توماس مولر:

مولر در صحبتهایی در پایان این بازی گفت: ما برای این پیروزی خیلی تلاش کرده بودیم ولی شاید در پایان با خوش شانسی به آن رسیدیم. ما در 45 دقیقه دوم بازی لغزشهایی را داشتیم.

لوئیس‌ ونگال:

به نقل از کیکر، لوئیس‌ ونگال اظهار داشت: کسب یک برد و سه امتیاز، مرا بسیار خوشحال می‌کند. به خصوص وقتی در نظر بگیریم که این جدال بازی بسیار سخت بود. در یک ربع اول نیمه دوم همه توپ‌ها را از دست دادیم. فکر می‌کنم علت این بود که بازیکنان با غرور زیاد از رختکن به میدان آمدند. البته پس‌ از آن، تیم با ضرب‌‌آهنگ خوبی بازی کرد که نتیجه‌اش این شد که در لحظه آخر به یک گل رسیدیم؛ گلی که خیلی هم زیبا بود.
او در مورد فرانک ریبری، هافبک فرانسوی عنوان کرد: فرانک 90 دقیقه بازی کرد که غیرقابل تصور بود.
کارل هاینس رومینگه:

رومینگه هم در پایان بازی گفت: نیمه نخست بسیار خوب بود، در نیمه دوم برای ده دقیقه تمام به استراحت پرداختیم و در ادامه آنچه باید رخ بدهد، رخ داد و کار دشوار شد. روی هم رفته شروع با پیروزی اهمیت داشت تا همزمان آرامش و اعتماد به نفس وارد تیم شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
سینا شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 14:48 http://friend10.blogfa.com

چقدر این برد حال داد!!!!!!!
از سایت espn داشتم می دیدم دیگه دقیقه 90 بود گفتم دیگه تموم شد اما یهو نوشت بایرن کرنر گرفته منم گفتم این گله بعد یهو نوشت شوانی این گل و زده که من یهو داد زدم همه از خواب پریدن و ....
کلا خیلی حااااااااااااال داد
تبریک می گم داداش
عشق است بایرن

این برد برا روحیه بچه ها لازم بود.
ولی کلا خودتو کنترل کن! داد نزن همه رو ترسوندی پسر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد