وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: می‌خواهم به همه عناوین برسم

  

فرانک ریبری درگفت‌وگو با نشریه کیکر نظرش در مورد موضوعات مختلف را بیان کرد که در ادامه مطلب خواهید دید.

* بازی نخست فصل مقابل ولفسبورگ
مسلما دیداری سهل و آسان نخواهد بود. ولفسبورگ امسال تیمی خوب دارد. باید به خاطر باشگاه و هواداران به نتیجه‌‌ای خوب برسیم.

* اهداف جدید در فصلی تازه
می‌خواهم خوب بازی کنم. می‌خواهم فصلی بزرگ را پشت سر بگذارم. فصل قبل که برایم بسیار سخت گذشت؛ ولی الان خیلی پرتوان شده‌ام.

* آمادگی پس از انجام عمل کشاله
در بازی دوستانه با رئال‌مادرید 60 دقیقه بازی کردم. مقابل تیم ویندک در جام حذفی زمان حضورم به 75 دقیقه رسید. باز هم باید به تمرین ادامه دهم تا بیشتر بازی کنم. آنچه نیاز دارم، ثبات است. خوشبختانه دیگر با درد مواجه نیستم. تنها بعضی وقت‌ها یک فشاری را حس می‌کنم که چیز خاصی نیست.

* رقابت برای قهرمانی
امسال تیم‌های بسیاری می‌توانند صاحب قهرمانی شوند. وولفسبورگ، هامبورگ، شالکه و بایرلورکوزن تیم خیلی خوبی دارند. با این حال، باید موقعیتمان را کاملا در بالای جدول تثبیت کنیم. چون نام ما، بایرن است. باز هم باید فصل خوبی را شروع و به پایان رسانیم. به مقام قهرمانی بوندسلیگا برسیم، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را هم فتح کنیم.

* نقش بایرن در اروپا
یک سال قبل گفتم بارسلونا، چلسی یا منچستر بهتر از بایرن هستند؛ ولی نشان دادیم هر اتفاقی می‌تواند روی دهد. پارسال ابتدا کار برایمان سخت شد. پس از بازی با یوونتوس، تیم دیگری شدیم. اکنون بار دیگر می‌توانیم به بسیاری از عناوین برسیم.

* لویی ونگال
با وجود او، وضعیت تیم از پارسال خیلی بهتر شده است. تماس بهتری با او دارم. ما با هم زیاد حرف می‌زنیم. او دلش نمی‌خواهد که باز صدمه ببینیم. همه چیز در مورد من را به دقت زیر نظر دارد که این برایم بسیار اهمیت دارد. نیاز به اعتماد او دارم. او هم به حضورم احتیاج دارد. آخر کلام این که ما دو نفر به هم نیازمندیم که همکاری مشترکی داشته باشیم.

* بایرن بدون تازه‌وارد
همه بازیکنان ما کیفیت بالایی برای بایرن دارند. شاید انتظار این است که بازیکنانی جدید دیده شوند؛ اما درباره این مسائل مقامات باشگاه تصمیم می‌گیرند.

* دیگو کونتنتو
احساس خوبی نسبت به بازی‌اش دارم. او بازیکن خوبی است که با توپ سریع و قوی کار می‌کند. ما باید باز هم کار کنیم و حرف بزنیم تا هماهنگی‌ کافی بدست آید.

* اولی هوینس
رئیس باشگاه ما مثل سایر اعضای هیات رئیسه، قلب رئوفی دارد. او برایم خیلی زحمت کشید. بایرن با او، یک خانواده بزرگ است. همه هر روز در مورد من حرف می‌زنند. این صحبت‌ها برای بازی من و اعتماد به نفسم بسیار مهم است. اکنون می‌خواهم به او و باشگاه ادای دین کنم. در این تیم دو سال خوب و یک سال بد داشتم. باید نشان دهم چه قابلیتی دارم. باید خودم را بار دیگر پیدا کنم و همان آمادگی سابق با آن دریبل‌های گذشته را انجام دهم.

*شورو شعف به بازی
فوتبال برای من شور و شعف دارد. الان تازه 27 سال دارم و احتمالا تا پنج سال دیگر در این تیم باقی خواهم ماند. چون می‌خواهم به همه عناوین برسم. بعضی روزها هیچ حوصله ندارم. خسته هستم و احساس درد می‌کنم. ولی الان می‌خواهم به خوبی کار کنم و باردیگر لبخند بر چهره داشته باشم. این مورد برای من بسیار مهم است چون فصل قبل 4، 5 ماه افسرده و ناراحت بودم.الان هم خدا را خیلی شکر می‌کنم.

* سه بازی محرومیت برای فرانسه
این تنیبه باعث تاسفم شد چون 5 بازیکن به پاریس توسط فدراسیون برای بازپرسی فراخوانده شدند. ما در جام جهانی به جای 5 نفر، 23 بازیکن بودیم. من که از این کار فدراسیون سر در نیاوردم.

* وضعیت در تیم آینده فرانسه
نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. امور شخصی، شخصی است. فوتبال هم فوتبال است؛ ولی چهار ماه این وضعیت نبود. نمی دانم از من چه می‌خواهند. مهم نیست چرا که دنیا می گذرد.

* انتقال اوزیل به رئال‌مادرید
مسوت بازیکنی خوب است که فصل خوبی داشت و در جام‌جهانی خیلی خوب بود. برای او این انتقال خوب است. البته باید بداند رئال متفاوت با وردربرمن است. فضا برایش به طور کلی سخت‌تر خواهد شد. البته او قابلیت و کیفیت بازی در رئال را دارا است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد