وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بازی خداحافظی بایرن برای بکن باوئر پس از 36 سال

 

تیم فوتبال بایرن مونیخ جمعه شب در ورزشگاه آلیانس آره‌نا به مصاف تیم رئال مادرید خواهد رفت و آن را به عنوان بازی خداحافظی به بکن باوئر تقدیم می کند.

فرانتس بکن باوئر از سال 1964 تا 1977 در تیم فوتبال بایرن مونیخ بازی کرد و در 427بازی 60 گل برای این تیم به ثمر رساند. وی همچنین در سال های 1994 تا 1996 به عنوان سرمربی مسئولیت هدایت این تیم را برعهده داشت.
بکن بائر در سال 1977 از تیم بایرن مونیخ به تیم کاسموس امریکا رفت و در سال 1980 به تیم هامبورگ پیوست و سپس در سال 1983 با بازگشت به کاسموس دوران بازیکنی خود را در این تیم به پایان رساند.
کارل هاینس رومنیگه رئیس هیات مدیره باشگاه بایرن مونیخ روزچهارشنبه گفت: زمانی که قیصر از بایرن مونیخ به کاسموس پیوست و از بازیکنی فوتبال کناره گیری کرد، برای وی بازی خداحافظی مناسبی برگزار نشد.

وی افزود: تیم فوتبال بایرن مونیخ در دیدار جمعه شب خود با تیم رئال مادرید در مونیخ با بهترین نفرات به میدان خواهد رفت و آن را به عنوان بازی خداحافظی به بکن باوئر تقدیم می کند.
وی با ابراز تاسف از اینکه بایرن مونیخ برای بکن باوئر بازی خداحافظی درحد شان و جایگاه وی برگزار نکرده است، گفت: معمولا باشگاه بایرن مونیخ اینگونه نیست و بکن باوئر بزرگترین شخصیت ورزشی این باشگاه محسوب می شود.
رومنیگه اظهار کرد: جایزه ویژه ایی به بکن باوئر اهدا نمی شود، زیرا وی تمامی جوایز موجود را به دست اورده است.
وی گفت: تمامی درآمدهای این بازی به بنیاد بکن باوئر تعلق می گیرد و قیصر همچنان رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ خواهد ماند.
بنیاد بکن باوئر در زمینه کارهای خیریه برای کودکان فعالیت می کند.
در همین حال بکن باوئر در لیست بازیکنانی که به تیم های خود گل زده اند با 4 گل زده در رده سوم قرار دارد.
بکن باوئر درکنار زاگالو در دنیای فوتبال تنها ورزشکاری است که به عنوان مربی و بازیکن قهرمان جام جهانی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد