وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دوری دو ماهه آرین روبن از میادین فوتبال

 

آرین روبن، ستاره هلندی باشگاه بایرن مونیخ، دچار پارگی ماهیچه پای چپ شد و احتمالا به دلیل این مصدومیت دو ماه را دور از میادین سپری خواهد کرد.

هانس ویلیام مولر وولفارت، پزشک باشگاه بایرن این مصدومیت روبن را تایید کرد و گفت که او دچار همان مصدومیتی شده است که موجب شد نیمی از جام جهانی را از دست بدهد.

مولر وولفارت در مصاحبه با سایت اختصاصی باشگاه بایرن گفت: مصدومیت او جدی است. اسکن‌هایی که از پای او گرفته شده، یک سوراخ 5 سانتیمتری را در ماهیچه او نشان می دهد. اینکه او با چنین مصدومیتی در جام جهانی به میدان رفت، یک بی مسئولیتی بزرگ است.

من در طول جام جهانی چند بار به مسئولان فوتبال هلند پیشنهاد دادم که به آنها کمک کنم اما آنها توجهی نکردند.

روبن نیز گفت: این معاینه خبر بسیار بدی برای من بود. من ناامید شده‌ام. این خبری دردناک برای من و تیم بود.

رقابت های فصل جدید بوندسلیگا روز 20 آگوست آغاز خواهد شد و با توجه به غیبت روبن، احتمالا کروس جای او را در آرایش 4-2-3-1 خواهد گرفت و توماس مولر نیز به عنوان بال راست بازی خواهد کرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد