وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: او به من خیانت کرده است

 

لوتار ماتئوس، قهرمان دنیا و فوتبالیست سرشناس آلمانی، این روزها، روزهای سختی را پشت سر می گذارد.

در حالیکه این روزها صحبتهای متعددی در مورد حضور این مربی آلمانی برروی نیمکت مربیگری کامرون به گوش می رسید، عکسهای همسر 22 ساله ماتئوس که با مرد 27 ساله ای در ساردینای ایتالیا در تعطیلات است، در روزنامه بیلد آلمان به چاپ رسیده است.

ماتئوس پس از اطلاع از این ماجرا گفت: این عکسها به منزله پتکی بر سر من بود. تا دیروز به زندگی مشترک خوبی که داشتیم فکر می کردم ولی زمانی که این عکسها را دیدم، سریع حلقه ازدواجم را از انگشتم درآوردم. در زمین مسابقه همیشه نبرد کرده ام ولی در این بازی باختم. کاری که لیلیانا با من کرد، واقعا دردناک بود. برای زنی که چنین برخوردی دارد، هیچ راه برگشتی وجود ندارد. او به من گفت که در حالت طبیعی نبوده ولی حتی با مصرف مواد الکلی هم می توانی خودت را کنترل کنی. او به من خیانت کرده است. فرصت کاری من در کامرون از دست رفت، چرا که همسر رئیس جمهور این کشور که خواهان حضور من برروی نیمکت مربیگری کامرون بود، متوجه همه چیز شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
ماری دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 13:56

این که همسر رئیس جمهور کامرون همه چیزو فهمید، چه ربطی به از دست رفتن فرصت کاری داره زندگی شخصی از زندگی حرفه ای جداست!

همینطوره که میگی ولی ممکنه طرز فکر اونا محدود باشه.

امیررضا۱۳ دوشنبه 11 مرداد 1389 ساعت 14:46

سلام من هرچی فکر میکنم ربطشو نمیفهمم؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد