وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن و شالکه‌ به دیدار نهایی رسیدند

 

در اولین روز از تورنمنت چهارجانبه لیگاتوتال‌کاپ آلمان، تیم‌های شالکه و بایرن‌مونیخ مقابل هامبورگ و اف.ث.کلن به برتری رسیدند.

شب گذشته در این مسابقات که به میزبانی تیم شالکه در ورزشگاه ولتینز‌آره‌نا انجام می‌شود، آبی‌پوشان شالکه موفق شدند با نتیجه 2 بر یک مقابل هامبورگ به برتری برسند.

تیم شهر گیلزن‌کرشن که اواخر هفته قبل رائول گونزالس، مهاجم قدیمی اسپانیا و رئال‌مادرید را جذب کرد، در این دیدار در دقایق 46 و 48 به‌ترتیب توسط ادواردو گونکاوالس و یرمین یونز به گل رسید. در این جدال فلیکس ماگات،‌ سرمربی شالکه به گلزن جدید خود فرصت داد تا اولین بازی خود را انجام دهد. رائول تا دقیقه 57 در زمین بود و بعد جای خود را به گاورانویچ داد. تک گل تیم میهمان نیز توسط رود فان‌نیستلروی در دقیقه 6 زده شد.

در دیداری دیگر در همین ورزشگاه بایرن‌مونیخ در وقت معمول و اضافی برابر اف.ث.کلن به تساوی بدون گل رسید ولی در ضربات پنالتی 3 بر یک بر حریف پیروز شد.

این مسابقات امروز (یکشنبه) با دو بازی به پایان می‌رسد. ابتدا هامبورگ و اف.ث.کلن بر سرعنوان سوم با هم به رقابت می‌پردازند و بعد شالکه و بایرن‌مونیخ برای قهرمانی خواهند جنگید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد