وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آدلر: قبول دارم نویر دروازه‌بان اول است

 

رنه آدلر، دروازه‌بان بایرلورکوزن قبول دارد که گزینه دوم دروازه‌بانی تیم ملی آلمان پس از مانوئل نویر است.

او می‌گوید: خود را بخشی از تیم می‌دانم، اما برایم روشن است که مانوئل نویر امتیاز بیشتری نسبت به من دارد. تیم جام جهانی خوبی گذراند و مانوئل هم همین طور. من واقع‌گرا هستم و به همین دلیل درک می‌کنم که او نفر اول است.

این دروازه‌بان 25 ساله به دلیل شکستگی دنده جام جهانی را از دست داد و مانوئل نویر، رقیب او پیراهن شماره 1 را از آن خود ساخت. آدلر گفت که امیدوار است رقابتی دوستانه بین او و نویر شکل بگیرد: به او حسادت نمی‌کنم، و البته هدف من این است که دوباره رقابت کنم و تلاش کنم جایگاه او را به دست آورم.

آدلر درباره اهداف بایر لورکوزن در فصل پیش رو هم صحبت کرد: می‌خواهیم در لیگ اروپا نشان دهیم که در زمینه بین‌المللی هم رقابتی هستیم. هدف ما باید رسیدن به لیگ قهرمانان باشد. اما آلمان سهمیه کمی دارد و بسیاری از تیم‌ها برای به دست آوردن این سهمیه‌ها رقابت می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد