وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تشدید رقابت و وضعیت نامعلوم سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان

 

تیم ملی فوتبال آلمان با پایان یافتن مسابقات جام جهانی فوتبال ‪  ۲۰۱۰‬در آفریقای جنوبی و در آستانه دیدار دوستانه با تیم ملی دانمارک، با رقابت شدیدی در بین بازیکنان برای حضور دوباره در این تیم مواجه شده است.

تیم ملی فوتبال آلمان روز ‪۱۱‬ماه آگوست برای آمادگی به منظور حضور در مسابقه‌ های جام ملتهای اروپا در سال ‪۲۰۱۲‬ با تیم ملی دانمارک دیدار دوستانه برگزار خواهد کرد.
اولین بازی رسمی این تیم، روز ‪۳‬سپتامبر با تیم ملی بلژیک در رقابت‌ های مقدماتی جام ملتهای اروپا خواهد بود.
از سوی دیگر وضعیت نامشخص سرمربیگری این تیم و اینکه آیا یواخیم لو، بار دیگر همکاری خود را با این تیم ادامه می ‌دهد، علامت سوال بزرگی را درباره آینده این تیم ایجاد کرده است؟
این در حالی است که مقامات فوتبال آلمان بسیار علاقمندند تا تیم ملی جوان این کشور، روند جوانگرایی خود را همانند تیم اسپانیا ادامه داده و بتواند به اهداف تعیین شده یعنی قهرمانی در جام جهانی ‪۲۰۱۴‬ برسد.
این تیم که بازیکنان جوانی مانند شواین اشتایگر، مسوت اوزیل، توماس مولر، سامی خدیرا و مانوئل نویر، ستون اصلی آن را تشکیل می‌دهند، با بازیکنانی مواجه شده که دیگر حاضر به نشستن بر نیمکت و یا ماندن در پشت خط نیستند.
این جوانان که برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی، بسیار بی‌ حوصله هستند، معتقدند سبک بازی تیم ملی آلمان که به سبک هلند بسیار نزدیک است، نیازمند بازیکنان جوان و پرانرژی است و آنان از این ویژگی برخوردارند.
سبک بازی تیم ملی فوتبال آلمان در سالهای اخیر، متاثر از سبک فوتبال هلند شده است. یعنی بازی سرعتی، دادن پاس‌ های دقیق، ضد حمله تند و پرسینگ (پرفشار) در زمین حریف.
بسیاری از کارشناسان فوتبال این کشور، این سبک را بی‌ تاثیر از حضور لوییس ونگال در بایرن مونیخ و حضور بیشتر بازیکنان این تیم در تیم ملی نمی دانند.
این بازیکنان در صف پیوستن به تیم ملی بوده و حاضر نیستند این فرصت را از دست بدهند و رقابت شدیدی را با بازیکنان اصلی آغاز کرده‌ اند و به همین سبب انتظار می‌ رود که مربیان تیم ملی فوتبال آلمان در جام ملتهای اروپا بازیکنان جدیدی را در ترکیب این تیم قرار داده و یا به بازیکنان بیشتری اجازه بازی بدهند.
از سوی دیگر، مهمترین و هیجان انگیزترین اتفاق در تیم ملی آلمان، آینده میشاییل بالاک خواهد بود.
سرنوشت وی که اعلام کرده تا دو سال دیگر در تیم ملی می ‌ماند و همچنان سرگروه این تیم است، به سرمربی آینده تیم ملی مربوط است.
حضور وی در تیم ملی فوتبال آلمان و بالاخص به عنوان سرگروه بدون تبعات نخواهد بود.
از سوی دیگر انتظار می ‌رود که انتقال بعضی از این بازیکنان مثل سامی خدیرا، مسوت اوزیل، توماس مولر و شواین اشتایگر به تیم‌های بزرگ خارجی، آنان را صاحب تجربه و توانایی بیشتری کند و وزنه تیم ملی فوتبال آلمان را مقابل رقبا سنگین تر سازد.
کارشناسان با اشاره به اینکه تیم ملی فوتبال آلمان در آفریقای جنوبی یکی از بهترین تیم‌ های تاریخ این کشور بود، انتظار دارند این تیم موفقیت خود را در جام جهانی ‪۲۰۱۴‬ با قهرمانی در جام ملت‌ های ‪ ۲۰۱۲‬و بهره‌ گیری از این بازیکنان جوان شروع کند. انتظاری که خیلی دور از واقعیت نیست.
به نظر این کارشناسان، تیم ملی فوتبال آلمان برای مدت ‌ها چنین بازیکنان فنی و پرانرژی نداشته است و این بازیکنان جوان با حضور در تیم‌ های خارجی، برای چندین سال تیم ملی فوتبال آلمان را به یک تیم مدعی درجه یک تبدیل خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد