وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از پیروزی برابر انگلیس

   

تیم ملی آلمان با پیروزی 4-1 مقابل انگلیس با اقتدار به مرحله یک چهارم نهایی رسید و ستاره های این تیم از نمایش امروزشان بسیار شادمان هستند. یواخیم لو نیز پس از این پیروزی عملکرد شاگردانش را مورد ستایش قرار داد.

 

یواخیم لو

یواخیم لو در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی گفت:" من در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که باید تلاش کنیم و گل سوم را هم به آنها بزنیم. می دانستیم که می توانیم روی ضد حملات به انگلیس ضربه بزنیم زیرا آنها خیلی باز بازی می کردند. بازیکنانم بسیار درخشان ظاهر شدند."

همچنین لو به شبکه ملی آلمان گفت: مردان من بازی بسیار خوبی را ارائه کردند و از آنها کاملا راضی هستم. همه منتقدان من و تیمم نتیجه جوانگرایی منطقی فدراسیون فوتبال آلمان را دیدند و گمان نمی‌کنم که دیگر مشکلی با جوانگرایی بسیار حساب شده ما داشته باشند.
وی افزود: انگلیس هم خوب بازی کرد اما هرگز در سطح فوتبال احیا شده ما نبود و این پیروزی کاملا حق مردان من بود.
لو در مورد گل مشکوک انگلیس که از دید داور مردود اعلام شد گفت: من در مورد داوری اظهار نظر نمی‌کنم اما فوتبال پر است از این حوادث کوچک و بزرگ و تابلوی نتایج را هیچ چیزی تغییر نمی‌دهد. 

 

باستین شواین اشتایگر

باستین شواین اشتایگر در مورد بازی امروز گفت : "من واقعا به این تیم و عملکردی که در طول 90 دقیقه به نمایش گذاشت افتخار می کنم. ما از نظر تاکتیکی بسیار خوب کار کردیم. ما بسیار منسجم بودیم و خط حمله نیز از تحرک خوبی برخوردار بود. البته ما خوش شانس نیز بودیم به ویژه روی شوت های لمپارد."

وی افزود: "ما امروز تاکتیک خوبی داشتیم. هر کس سهمی داشت. ما در دفاع هم بخوبی ایستادگی کردیم. در خط میانی توپ‌های زیادی را از آن خود کردیم و سپس فرصت‌های خوبی را هم به دست آوردیم. بدیهی است که این بازی برای مسابقه‌ی بعدی به ما اعتماد به نفس می‌دهد. شاید این بازی برابر آرژانتین باشد. مکزیک هم تیم بدی نیست."

 

توماس مولر

توماس مولر به خبرنگاران گفت: "آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند. ما خوش شانس بودیم و توانستیم پیش بیفتیم. وقتی نتیجه 3-1 شد، ما بهتر بازی کردیم و پس از آن با اداره بازی، توانستیم این مسابقه را به سود خودمان به پایان ببریم."

وی افزود: "اکنون هدف بزرگمان را دنبال می‌کنیم. من در هر حال در ویترین افتخاراتم یک جای خالی خواهم داشت. روی گل سوم خوش‌شانس بودم. خوشبختانه زاویه‌ی درستی را انتخاب کردم. همیشه به خودم می‌گویم هیجان‌زده نشو."

 

میروسلاو کلوزه

میروسلاو کلوزه که یک بار دیگر در جام جهانی گلزنی کرد گفت: "من واقعا تحت تاثیر نمایش تیم در دیدار امروز قرار گرفتم. از ابتدای بازی ما بر همه چیز تسلط داشتیم. ما کاملا تیم برتر زمین بودیم و شایسته پیروزی بودیم. باید ببینیم در بازی بعدی چه می کنیم. هدف ما رسیدن به نیمه نهایی است. باید ببینیم بعد از آن چه اتفاقی خواهد افتاد." 

 

لوکاس پودولسکی 

لوکاس پودولسکی دیگر گلزن بازی هم گفت: "مهم‌ترین بازی‌ها همواره خاص هستند. اکنون بازی‌های دور حذفی است. از همین رو آلمان همیشه حاضر و آماده است. ما از دفاع تا حمله عملکرد خوبی را نشان دادیم و در این سطح هم با شایستگی به پیروزی رسیدیم. می‌دانیم که می‌توانیم و می‌خواهیم سه بازی دیگر را هم در جام انجام بدهیم." 

 

فیلیپ لام

فیلیپ لام، کاپیتان آلمان پس از پیروزی چهار بر یک مقابل انگلیس گفته که دلیل این پیروزی پرگل این بود که حریف آنها را دست کم گرفته بود: «شاید انگلیسی‌ها آن طور که باید برای این دیدار آماده نشده بودند. شاید ما را کوچک انگاشته بودند چون بازیکنان ما به شهرت بازیکنان آنها نیستند. می‌دانستیم اگر اجازه حمله به انگلیس بدهیم می‌توانیم در ضد حملات موقعیت ایجاد کنیم. برای ما خیلی مهم بود که از نظر دفاعی قوی باشیم، چون همیشه با بازیکنانی مانند اوزیل، پودولسکی، مولر و کلوزه کیفیت بالایی در حمله داریم. دلیل این که دفاع انگلیس نمی‌توانست ما را کنترل کند این بود که مهاجمان بسیار خوبی داریم.»

سر الکس فرگوسن گفته بود تعطیلات زمستانی بوندس‌لیگا باعث شده آلمانی‌ها امتیاز بیشتری نسبت به انگلیسی‌ها داشته باشند، اما لام می‌گوید این طور نیست: «ما مربیان بدنساز خوبی داریم که به خوبی ما را آماده می‌کنند؛ نه برای سه بازی، که برای کل جام!» 

 

مسوت اوزیل

به نقل از رویترز، مسوت اوزیل اظهار داشت: برای اولین بار است که با تمام وجود احساس خوشحالی می‌کنم و به حضور در تیم ملی می‌بالم. در این بازی ما از دقیقه نخست حمله کردیم و حریف را تحت فشار قرار دادیم. در قالب یک تیم نشان دادیم که می‌توانیم به همه چیز برسیم.
این بازیکن 21 ساله افزود: به نظرم بازی که ما نشان دادیم، در کلاس جهانی بود. فرقی هم نمی کند که حریف ما چه تیمی بود.
اوزیل ادامه داد: باید همین ریتم را حفظ و در بازی بعدی نیز حمله کنیم. رویای ما کسب عنوان قهرمانی است که می خواهیم بخاطرش همه تیم‌ها را از سر راه برداریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد