وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه: انگلیس را در ضربات پنالتی می‌بریم

 

میروسلاو کلوزه مطمئن است که اگر آلمان با انگلیس در دور یک‌هشتم نهایی بازی کند، آنها با ضربات پنالتی پیروز خواهند شد. آلمان بهترین عملکرد را تا حالا در جام داشته است و استرالیا را چهار بر صفر برده، در حالی که انگلیس یک بر یک مقابل آمریکا متوقف شده است.

او می‌گوید: «اگر با انگلیس بازی کنیم، می‌دانیم که اگر کار به ضربات پنالتی بکشد ما پیروز می‌شویم!» مهاجم 32 ساله بایرن می‌گوید انگلیس تیم باکیفیتی دارد و تساوی مقابل آمریکا بخت آنها برای صعود را کاهش نداده است: «آنها تیمی بسیار قدرتمند هستند و بازی با آمریکا خیلی ذهن آنها را درگیر نکرده است. بارها شده تیمی جام را بد آغاز کند و در نهایت قهرمان شود.»
 کلوزه درباره رقابت دو تیم می گوید: «ما بارها با هم بازی کرده‌ایم. شکست پنج بر یک مقابل آنها در مرحله مقدماتی جام جهانی 2002 هنوز ما را اذیت می‌کند. البته جام 1966 هم هست. اما مطلقا دلیلی برای ترس نداریم. چرا باید بترسیم؟ از بازی با استرالیا باید دیده باشید که آماده هستیم در این جام تا مراحل بالا پیش می رویم. ما تیم خوبی هستیم، مربی فوق‌العاده‌ای داریم و بسیار کارآمد بازی می‌کنیم. اگر انگلیس هم روبروی ما قرار بگیرد، آماده هستیم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد