وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه منتقدانش را ساکت کرد: هیچگاه اعتقادم را از دست ندادم

 

میروسلاو کلوزه که بعد از نمایش ضعیف در دور انتخابی جام جهانی 2010 با انتقاد رسانه های آلمانی روبرو شده بود، با گلزنی در اولین دیدار آلمان در جام جهانی 2010 منتقدانش را ساکت کرد.

مهاجم تیم بایرن مونیخ که با گل زنی در مقابل استرالیا تعداد گل های ملی اش را به عدد 49 رساند، در گفت و گوی اختصاصی با سایت فیفا عنوان کرد: تنها با پشتکار و تلاش توانستم دوران سخت را پشت سر بگذارم، هیچ گاه اعتقادم را از دست ندادم و همیشه می دانستم که روزی به اوج باز خواهم گشت.

کلوزه که یکی از بازیکنان با تجربه تیم جوان یوآخیم لو محسوب می شود، درباره انتقاد رسانه های آلمانی گفت: در زندگی ام یاد گرفته ام به دیگران کاری نداشته باشم. آن ها کار خودشان را انجام می دهند، من هم کار خودم را انجام می دهم.

کلوزه در ادامه گفت: من وظیفه دارم فوتبال بازی کنم، آن ها هم وظیفه دارند خبر تهیه کنند. البته متاسفانه عده ای پا را از حد فراتر می گذراند. رمز موفقیت من این بود که تمام توجهم را به کار خودم معطوف کردم.

کلوزه که از گلزنی در اولین دیدار آلمان بسیار خوشحال به نظر نمی‌رسید به شوخی گفت: سال به سال بدتر می شوم! در دیدار اول ‌آلمان در جام جهانی 2002 هت تریک کردم، در دوره گذشته دو گل زدم و امسال یک گل! اگر همین گونه ادامه دهم در جام جهانی 2014 نمی توانم گل بزنم.

مهاجم ژرمن ها درباره وضعیت آلمان در آفریقای جنوبی گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و راضی هستیم اما باید بدانیم که این پیروزی تنها مربوط به یک مسابقه بود. ما بازی های زیادی پیش رو خواهیم داشت و باید در تمام آن ها با تمرکز به میدان برویم.

میروسلاو کلوزه درباره آقای گلی در جام جهانی گفت: مسلما دوست دارم به این عنوان دست پیدا کنم اما این عنوان بدون موفقیت آلمان برایم ارزشی ندارد. فکر می کنم هیچ کس دوست ندارد عنوان آقای گلی را به دست بیاورد و در مقابل اشک هم بازی هایش را ببیند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد