وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فراموشی بالاک در آلمان!

آلمانی‌ها بهترین نمایش را در میان تیم‌های حاضر در جام جهانی داشته‌اند و برخی طرفداران از خود می‌پرسند آیا مصدومیت میشاییل بالاک توفیقی اجباری برای آلمان بوده است؟

پودولسکی، کلوزه، مولر و کاکائو چهار گل برای آلمان زدند اما تحرک خط میانی که سامی خدیرا و مسعوت اوزیل در آن نقش بسیاری داشتند کلید این پیروزی بود.

یواخیم لو گفت: «با نبود بالاک باید به دنبال راه حل می‌گشتم. خوش‌اقبالم که بازیکنان بیشتر و بیشتری تلاش کردند جای او را بگیرند. سامی خدیرا شباهت‌هایی به بالاک جوان دارد. به نظر می‌رسد به خوبی با غیبت بالاک کنار آمده‌ایم.»
بالاک 33 ساله که بازیکن کلیدی آلمانی‌ها در یک دهه گذشته بوده نمی‌تواند مانند هم‌تیمی‌های جوان‌ترش توپ را با سرعت به چرخش درآورد. این بازیکنان جوان خط دفاعی کند استرالیا را بیچاره ساختند.
لو ادامه می‌دهد: «میشاییل بالاک بازیکن مهمی برای ماست و تجربه فوق‌العاده‌ای دارد. نکته کلیدی فوتبال، توزیع فضا است. اگر بازیکنان در کنار هم قرار بگیرند فایده‌ای ندارد. دوست دارم فوتبال تهاجمی، بازی ترکیبی و فرهنگ فوتبالی خاصی را از تیم خود ببینم. بازی ترکیبی چیزی نیست که در غریزه بازیکنان باشد، بلکه باید آن را با تمرین به دست آورد.»
اوزیل که ترجیح داد به جای ترکیه در آلمان بازی کند در غیاب بالاک فرصت به پیش تاختن را یافت. لو می‌گوید: «او هرگز بازی را کند نمی‌کند، بلکه به سرعت آن می‌افزاید و روانی را به بازی ما اضافه می‌کند و خط دفاعی حریف را باز می‌کند. قصد دارم با او کار کنم تا این سطح بازی را در روزها و هفته‌های آینده حفظ کند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد