وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیش‌بینی سردبیران سایت گل از بازی بایرن مونیخ و اینتر

 

تیم سردبیران اروپایی سایت گل پیش‌بینی و تحلیل خود را از بازی فینال لیگ قهرمانان که شنبه در مادرید برگزار می‌شود ارائه کرده‌اند.

به هر سردبیر 5 یورو داده‌ایم تا روی نتیجه شرط‌بندی کنند. 

 

اوان مک‌دونالد، سردبیر بخش بین‌الملل

«ژوزه مورینیو بهترین مربی دنیا در استفاده از نقاط ضعف حریف است. این توانایی به همراه فرم ویرانگر امثال دیه‌گو میلیتو تفاوت را رقم خواهد زد. هر دو تیم در حمله در سطحی عالی هستند، آرین روبن مثلا یکی از بهترین بازیکنان سمت راست دنیاست، اما تفاوت اصلی در دفاع میانی است. زوج خط دفاعی اینتر قوی است ولی خط دفاعی بایرن جایی است که آقای خاص می‌تواند از آن استفاده کند. لوییس فان‌خال به سختی می‌تواند چنین نقطه ضعفی در تیم اینتر بیابد.»

پیش‌بینی: بایرن یک – اینتر 3

احتمال روی دادن این نتیجه در Titan Bet: 17/0

سود احتمالی اوان: 85 یورو

 

پیتر استانتن، سردبیر بخش فوتبال دنیا

«لوییس فان‌خال اول از همه یک مربی تهاجمی است و با توجه به دفاع نسبتا ضعیفش می‌خواهد بازی را به زمین اینتر بکشد. اینتر به دنبال فشار روی دفاعی است که نمی‌تواند برای 90 دقیقه حریفان را دور از دروازه نگاه دارد. آرین روبن بازیکنی کلیدی خواهد بود و تفاوت را رقم خواهد زد. اینتر هم جادوگران خود را دارد، به ویژه وزلی اسنایدر و دیه‌گو میلیتو. انتظار دارم بازی بسیار پرهیجان باشد و موقعیت‌های فراوانی ایجاد شود. در هر حال، بایرن با ایویتسا اولیچ از جنبه‌های مختلفی می‌تواند به دروازه حریف حمله کند؛ او زننده گل پیروزی خواهد بود.»

پیش‌بینی: بایرن 3 – اینتر 2

احتمال روی دادن این نتیجه در Titan Bet: 41/0

سود احتمالی پیتر: 205 یورو

 

سرجیو کزی، گل ایتالیا

«این قبیل بازی‌ها را برای بازیکنان سرنوشت‌ساز ساخته‌اند. اینتر قهرمانان بسیاری دارد که می‌توانند فینال را تحت تاثیر قرار دهند: میلیتو، اتوئو، اسنایدر، بالوتلی... بایرن تنها یک بازیکن این‌چنینی در تیمش دارد که آرین روبن است و در این لیگ قهرمانان اینتر ثابت کرده می‌تواند خطرناک‌ترین بازیکنان حریف را به بند بکشد و آنها را بی‌آزار سازد (مانند آن چه که بر سر مسی و دروگبا آمد). آنها دفاعی مستحکم و پتانسیل تهاجمی بالایی دارند و به همین دلیل اینتر بخت نخست است.»

پیش‌بینی: بایرن یک – اینتر 2

احتمال روی دادن این نتیجه در Titan Bet: 9/50

سود احتمالی سرجیو: 47/50 یورو

 

نیلز رشکه، سردبیر گل آلمان

«اینتر دستیارش را به برلین فرستاد تا بازی جام حذفی را نگاه کند تا مورینیو اشتباهات تاکتیکی وردر برمن را تکرار نکند. برمن بسیار دفاعی بازی کرد و اجازه داد بایرن بازی‌اش را انجام دهد و با نتیجه چهار بر صفر و ناامیدانه باخت. اگر اینتر هم روش دفاعی‌تری را برگزیند که حدس می‌زنم این طور باشد، بایرن به پیروزی می‌رسد. فقط روبن نیست که تفاوت را رقم می‌ند. تنها ریسکی که بایرن دارد این است که مارتین دمیکلیس و دانیل فان بویتن، دو مدافع میانی این تیم گاهی بسیار قدرتمند ظاهر شده‌اند اما در بازی بعدی بسیار بد بازی کرده‌اند. اگر آنها خوب بازی کنند که این طور هم خواهد شد، اینتر هیچ بختی نخواهد داشت. این بار نه روبن، بلکه ایویتسا اولیچ است که باعث پیروزی بایرن خواهد شد و تنها گل این دیدار را می‌زند که می‌ترسم بازی کسل‌کننده‌ای باشد.»

پیش‌بینی: بایرن یک – اینتر صفر

احتمال روی دادن این نتیجه در Titan Bet: 9/0

سود احتمالی نیلز: 45 یورو

 

فابریتسیو پونچیرولی، گل ایتالیا

«به نظر من بازی بسیار سختی خواهد بود. بایرن را از نظر فیزیکی می‌توان با اینتر برابر دانست اما اینتر کلاس بالاتری دارد و در خط میانی از کیفیت بیشتری بهره می‌برد. به نظر من این مسائل سرنوشت‌ساز خواهند بود. فکر نمی‌کنم این بازی جذاب باشد و حدس می‌زنم داور هم تاثیرگذار باشد...

به نظر من اسنایدر مرد برتر میدان خواهد بود و در نیمه دوم از روی یک ضربه ایستگاهی گل خواهد زد.»

پیش‌بینی: بایرن صفر – اینتر یک

احتمال روی دادن این نتیجه در Titan Bet: 6/0

سود احتمالی فابریتسیو: 30 یورو

 

ووت اشتراورس، سردبیر گل هلند

«دو مربی چیزی برای پنهان کردن نخواهند داشت، چرا که یکدیگر را به خوبی می‌شناسند. به جز نبرد دو نفر از بزرگ‌ترین بازیکنان هلندی (اسنایدر و روبن)، این بازی نبرد فرهنگ‌ها خواهد بود. بایرن تیمی است که باید همه جا و به هر صورت حمله کند. آنها برادر کوچک‌تر بارسلونا هستند. اینتر تیمی است که می‌تواند سبک بازی‌اش را عوض کند، مانند کاری که در نوکمپ انجام داد. نکته کلیدی بازی در خط میانی است، جایی که رقیبان سابق یعنی اسنایدر (بازیکن سابق آژاکس) و فان‌بومل (بازیکن سابق پی‌اس‌و) به مصاف هم می‌روند. کلاس انفرادی چند بازیکن کلیدی برای حداقل دو گل کافی است، اما در نهایت انتظار دارم فینالی ناامیدکننده پیش رو باشد که در آن اینتر در ضربات پنالتی پیروز می‌شود.»

پیش‌بینی: بایرن یک – اینتر یک (پیروزی اینتر در ضربات پنالتی)

احتمال روی دادن این نتیجه در Titan Bet: 6/50

احتمال پیروزی اینتر در ضربات پنالتی: 11/0

سود احتمالی ووت به دلیل تساوی یک بر یک: 32/50 یورو

سود احتمالی ووت به دلیل پیروزی اینتر در ضربات پنالتی: 55 یورو

 

کارلو گارگانزه، سردبیر سری A در بخش بین‌الملل

«بایرن در مرکز خط دفاعی ضعیف است و بعید می‌دانم دمیکلیس و فان‌بویتن بتوانند مقابل بهترین مهاجم حال حاضر دنیا، یعنی دیه‌گو میلیتو مقاومت کنند؛ تازه اگر دیگر مهاجمان بااستعدادی که ژوزه مورینیو در هر زمان از بازی می‌تواند رویشان حساب کند، مانند ساموئل اتوئو، ماریو بالوتلی و گوران پاندف را در نظر نگیریم. در سوی دیگر میدان، خاویر زانتی می‌تواند مانمند مسی با آرین روبن رفتار کند و لوسیو و والتر ساموئل می‌توانند هر تهدید بایرن، چه هوایی و چه زمینی را مهار کنند.»

پیش‌بینی: بایرن صفر – اینتر 2

احتمال روی دادن این نتیجه در Titan Bet: 10/0

سود احتمالی کارلو: 50 یورو

 

جیحون بایل، گل ترکیه

«اینتر میلیتو، پاندف و اتوئو را دارد که سه مهاجم محبوب من در اروپا هستند. این‌ها به همراه کامبیاسو و اسنایدر در خط میانی جام را به میلان می‌برند. خط میانی و خط دفاعی بایرن برای متوقف کردن اینتر کافی نیست. وقتی به ترکیب بایرن نگاه می‌کنیم تنها اولیچ و روبن را برای فینال بازیکنان کلیدی می‌یابیم. غیبت ریبری برای بایرن خیلی مهم است چون او می‌توانست با اتکار خود فضاهای خالی برای اولیچ بسازد تا او خطرناک‌تر شود. به این ترتیب، پیش‌بینی من پیروزی سه بر یک اینتر با سه گل میلیتو، اسنایدر و اتوئو است و اولیچ هم برای بایرن گل می‌زند.»

پیش‌بینی: بایرن یک – اینتر 3

احتمال روی دادن این نتیجه در Titan Bet: 17/0

سود احتمالی کارلو: 85 یورو

 

فرانسوا دوشاتو، گل آلمان

«لوییس فان‌خال برای رسیدن به سه‌گانه، باید راه حلی برای شکستن بهترین دفاعی پیدا کند که در رقابت‌های این فصل مقابلش قرار می‌گیرد. بازی نبرد دیو و دلبر است: مربی هلندی می‌خواهد با زیبایی پیروز شود و اینتر روی نتیجه متمرکز است و از نظر تاکتیکی بسیار آموزش دیده. یک ضربه ایستگاهی زودهنگام از وزلی اسنایدر برتری را به اردوی ایتالیایی‌ها می‌آورد، و آنها سپس می‌توانند دفاع با کلاس بالای خود را به رخ بکشند وبازی خود را انجام دهند. اما روبن در بهترین فرم زندگی‌اش است و مونیخ را در آغاز نیمه دوم به بازی برمی‌گرداند. او این کار را به روش همیشگی‌اش انجام می‌دهد، از سمت راست به وسط می‌آید و یک شوت محکم به دروازه حریف می‌زند. اما هیچ چیز مورینیو و تیمش را عصبی نمی‌سازد و دیه‌گو میلیتو با هوشمندی گلی مهم و پیروزی‌بخش می‌زند، مانند کاری که مقابل سیه‌نا انجام داد.»

پیش‌بینی: بایرن یک – اینتر 2

احتمال روی دادن این نتیجه در Titan Bet: 9/50

سود احتمالی فرانسوا: 47/50 یورو

 

الکساندر والراونس، گل فرانسه

«پیش‌بینی می‌کنم کار بایرن بسیار از دیدار نیمه‌نهایی مقابل المپیک لیون سخت‌تر باشد. مورینیو یک بازیکن در حال حاضر خارق‌العاده دارد به نام میلیتو. به نظرم خطر واقعی میلیتو است. اینتر ثابت کرده می‌تواند بهترین‌ها (مانند بارسلونا) را ببرد و بعید می‌دانم در گام آخر کم بیاورد. مورینیو چیزی بیشتر از این نمی‌خواهد که به روسای مادریدی اثبات کند بهترین مربی دنیا است و می‌تواند تفاوت را رقم بزند. بایرن ریبری را ندارد و روبن تنها تهدید آنهاست. دفاع بایرن بسیار کند است و مقابل اتوئو و میلیتو سختی خواهد کشید. به نظر من نکته کلیدی بازی، توانایی بایرن در ضد حملات بسیار سریع است چون اینتر مالکیت توپ را در اختیار خواهد داشت. در انتها اینتر با دو گل میلیتو پیروز می‌شود.»

پیش‌بینی: اینتر 2 – بایرن صفر

احتمال روی دادن این نتیجه در Titan Bet: 10/0

سود احتمالی فرانسوا: 50 یورو

 

سرخیو آگیلرا، گل اسپانیا

«واپسین دیداری که باید برگزار شود در پایتخت زیبای اسپانیا انجام می‌پذیرد و در آن دو روش مختلف از درک فوتبال و دو نحوه متفاوت از به کار گیری تاکتیک‌ها در یک مسابقه رویاروی هم قرار می‌گیرند. ژوزه مورینیو تلاش می‌کند خلاقیت بازیکنان بایرن را خاموش کند تا مفهوم دفاعی بازی‌اش را تحمیل کند. این روش مقابل بارسلونا خیلی خوب کار کرد، اما اوضاع ممکن است این بار متفاوت باشد. اینتر نمی‌تواند در این بازی مانند دیدار نوکمپ به قول اسپانیایی‌ها با «یک اتوبوس پارک‌شده روی خط دروازه» بازی کند. اینتر مجبور است یک گام به جلو بگذارد و استراتژی تهاجمی‌تری پیاده کند، چون آرین روبن از همان ابتدای بازی جادویش را به کار خواهد گرفت که می‌تواند سرنوشت بازی را رقم بزند. این جادوگر هلندی تلاش‌های میلیتو و اتوئو را خنثی خواهد کرد و بایرن را به پیروزی خواهد رساند.»

پیش‌بینی: بایرن 3 – اینتر 2

احتمال روی دادن این نتیجه در Titan Bet: 41/0

سود احتمالی سرخیو: 205 یورو

 

دیوید مول، متخصص پیش‌بینی‌های سایت گل

«بایرن جای خالی ریبری را حس خواهد کرد و فقدان او ضربه بزرگی به بایرن خواهد زد، و یکی از دلایل این موضوع این است که مورینیو حالا اجازه می‌یابد تمام منابع دفاعی خود را روی بازیکن سابقش آرین روبن متمرکز کند. انتظار دارم مورینیو روبن را خنثی کند و کلا بازی را خنثی کند و به همین دلیل از نتیجه تساوی بدون گل پشتیبانی می‌کنم. انتظار دارم در وقت اضافه پول‌هایم را بشمارم!»

پیش‌بینی: بایرن صفر – اینتر صفر

احتمال روی دادن این نتیجه در Titan Bet: 8/0

سود احتمالی دیوید: 40 یورو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد