وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرین روبن: مورینیو بازی زیبا را قربانی نتیجه می کند

 

آرین روبن، ستاره هلندی باشگاه بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش مقابل اینتر در فینال لیگ قهرمانان اروپا، فلسفه فوتبالی مورینیو را زیر سوال برد.

روبن در زمان حضورش در چلسی زیر نظر مورینیو کار کرد و معتقد است سرمربی پرتغالی حاضر است برای کسب نتیجه، زیبایی های فوتبال را قربانی است.
روبن در مصاحبه با بی بی سی گفت:" برای او اهمیتی نداشت که تیم زیبا بازی کند یا نه. فلسفه فوتبال بایرن که فان خال به اجرا می گذارد، پیروزی با انجام بازی های زیباست. به عنوان یک بازیکن می خواهم از بازی کردن لذت ببرم. این بخش مهمی از بازی است. "
تغییرات تاکیتیکی مورینیو سرانجام روبن را مجبور کرد که از چلسی به رئال مادرید بپیوندد.
" من سه سال با او در چلسی کار کردم. دوره موفقیت آمیزی بود. او شخصیت بزرگی است و به عنوان سرمربی یک تیم بزرگ شما به چنین شخصیتی نیاز دارید او می داند که در مورد چه چیزی صحبت می کند و به همه بازیکنان احترام می گذارد. زمانی که تاکیتک تیم طوری تغییر کرد که بال ها حذف شدند، برای من خیلی بد شد. زمانی که تاکتیک تغییر کرد، من تصمیمم را گرفتم و جدا شدم.

نظرات 2 + ارسال نظر
khedri سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 17:37 http://www.lovefile.blogfa.com/

سلام عزیزم چه وب قشنگی داری

یه لحظه که اومدم تو آروم شدم از طرز چیدمان قالبت معلومه خوش
سلیقه ای

برای یه تشکر خشک و خالی از من به وبلاگم بیا و یه نظر بده

khedri سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 17:44 http://www.lovefile.blogfa.com/

سلام عزیزم چه وب قشنگی داری

یه لحظه که اومدم تو آروم شدم از طرز چیدمان قالبت معلومه خوش
سلیقه ای

برای یه تشکر خشک و خالی از من به وبلاگم بیا و یه نظر بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد