وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوتار ماتئوس: بایرن مونیخ بهترین خط حمله دنیا را دارد

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ،لوتار ماتئوس،بازیکن سابق تیم ملی فوتبال آلمان،مطمئن است که شاگردان لوئیس ونگال در بازی روز شنبه مقابل اینترمیلان،قهرمان خواهند شد.

ماتئوس برای باشگاه بایرن مونیخ و اینترمیلان بازی کرده است و در کل 16 فصل را در این دو باشگاه گذرانده است.
او در اینباره میگوید:
بازیهای که بایرن مونیخ در هفته های اخیر انجام داد،بسیار عالی بود و من فکر میکنم که بایرن میتواند اینتر را در فینال شکست دهد و قهرمان اروپا شود،من فکر میکنم که بایرن مونیخ با نتیجه 2 بر 1،اینترمیلان را شکست خواهد داد،خط حمله بایرن مونیخ بسیار قوی تر از خط دفاعی آنها است و اگر گلی هم دریافت کند،خط حمله بایرن به راحتی جبران خواهد کرد،به نظر من بایرن مونیخ بهترین خط حمله دنیا را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد