وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ون بومل: تونی مقابل ونگال خوابیده بود!!!

  

مارک ون بومل،کاپیتان باواریاییها در مصاحبه ای درباره مشکلات و دعواهای لوئیس ونگال و لوکا تونی و علت جدایی این مهاجم از باشگاه بایرن مونیخ صحبت کرد.

او در این مصاحبه گفت:
روز دومی که ونگال به باشگاه بایرن مونیخ آمده بود،لوکا تونی به خود اجازه داد که مقابل چشمان ونگال روی میزی دراز بکشد و بخوابد،بعد از ظهر همان روز،ونگال او را به دفتر خود صدا کرد و به شدت با او دعوا کرد،از همانجا مشکلات تونی با ونگال آغاز شد و من فکر نمیکنم که او به بایرن مونیخ بازگردد.
در باشگاه بایرن مونیخ وقتی چنین مشکلاتی پیش می آید،بازیکنان دیگر تیم سعی میکنند چنین مشکلاتی را تا قبل از اینکه ریاست باشگاه تصمیم بگیرد،حل کنند اما در آن روز،هیچکس از لوکا تونی طرفداری نکرد،چون همه میدانستیم که کار بسیار زشتی انجام داده است.
به نظر من چنین کارهایی،بی احترامی به مربی است و هیچ بازیکنی نباید اجازه چنین کاری را به خود بدهد.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی از فوتبال آلمان پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 12:29 http://german-football.blogfa.com

سلام دوست من .من از وبلاگ های آلمانی استقبال می کنم.امیدوارم در ادامه کارت موفق باش و همینطور بایرن قهرمان اروپا بشه.به من سر بزن در صورت تمایل به تبادل لینکُبه من اطلاع بده.شاد باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد