وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ایویکا اولیچ: من طرفدار اینتر هستم

 

ایویکا اولیچ، مهاجم تیم بایرن مونیخ، از احساسش در مورد تیم اینتر، حریف بایرن در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت.

اولیچ 12 سال قبل در آستانه پیوستن به باشگاه اینتر قرار داشت و سرنوشت پس از این سال ها او را در مقابل این تیم قرار داده است.

او در مصاحبه با لارپوبلیکا گفت:" من امیدوارم بتوانم در فینال مهمترین رقابت اروپایی گلزنی کنم هرچند باید تایید کنم که یکی از بزرگترین هوادارن اینتر هستم. من یکی از بازیکنان اینتر بودم. وقتی 17 ساله بودم در آستانه پیوستن به این تیم قرارداشتم. جیجی سیمونی در آن زمان مربی اینتر بود و رونالدو نیز در این تیم بازی می‌کرد. من آن روزها را به خوبی به یاد دارم. سیمونی می‌خواست من را بخرد. اما مسائل بسیار جزیی موجب شد که این قرارداد به امضا نرسد. پس از آن من به هرتابرلین رفتم. در آن زمان ساندرو ماتزولا مدیر ورزشی باشگاه بود و از من خواست که اینتر را ترک نکنم. اما فکر می‌کنم که در 17 سالگی برای من بهتر بود که در تیم متوسط‌تری بازی کنم تا بتوانم بهتر پیشرفت کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد