وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرین روبن : بایرن برای قهرمانی بازی خواهد کرد

 

آرین روبن،ستاره هلندی،باشگاه بایرن مونیخ در اظهاراتی درباره فینال لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد که بایرن مونیخ در حال حاضر تیم بسیار آماده ای است و برای قهرمانی بازی خواهد کرد.

او در اینباره میگوید:
من در این بازی به زمین خواهم آمد که با کمک تیم بتوانیم،سومین جام خود در این فصل را کسب کنیم،ما تیم بسیار آماده ای داریم و مربی بسیار خوبی هم داریم،من فکر میکنم ما میتوانیم قهرمان شویم،اینترمیلان تیم بسیار خوبی است اما به نظر من ما بهتریم.
ما بازی سختی مقابل اینتر باید انجام دهیم،بعد از کسب دو جام،شاید برای بازیکنان تیم سخت باشد که جام سوم را بگیرند اما من مطمئنم که ما میتوانیم و بازی خوبی از خود ارائه خواهیم داد.
آرین روبن در جواب خبرنگار بیلد که از او سؤال کرد،آیا جنگ روانی مورینیو در شما تأثیری داشته است یا خیر،میگوید:
برای من اصلاً مهم نیست که او چه میگوید،ما بازی خود را انجام خواهیم داد و برایمان فرقی نخواهد کرد که دیگران چه میگویند،این مسائل در فوتبال وجود دارد و شاید این هم بخشی از سیاست مورینیو است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد