وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کان به بوت اطمینان ندارد

 

الیور کان،دروازه‌بان سابق باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در مصاحبه ای اعلام کرد که بوت هنوز آمادگی کافی برای حضور در دروازه تیم ملی آلمان را ندارد.

او در اینباره میگوید:
بوت دروازه بان بسیار خوبی است و فصل سختی را در بایرن پشت سر گذاشته است اما من فکر میکنم که او هنوز آمادگی و تجربه کافی برای حضور در تیم ملی آلمان را ندارد و لو نباید او را به عنوان دروازه بان اول و یا دوم تیم انتخاب کند،به نظر من نوئر در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته است و از همه دروازه بانان بهتر بوده است،البته ویزه هم عملکرد بدی نداشته است و به نظر من لو باید بین ویزه و نوئر،یکی را به عنوان دروازه بان اصلی تیم ملی انتخاب کند.
اظهارات کان در حالی است که لو دیروز در مصاحبه ای اعلام کرده بود که تا شروع جام جهانی شاید دروازه بان اول تیم نوئر نباشد و باید عملکرد دیگر دروازه بانان هم مورد بررسی قرار گیرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
لینک باکس قلم لینک دوشنبه 20 اردیبهشت 1389 ساعت 17:16 http://www.ghalamlink.com

www.ghalamlink.com لینک باکس قلم لینک - - - برای درج لینک شما در لینک باکس ابتداوارد سایت ما شوید.1- کد لینک باکس ما را در قالب وبلاگتان قرار دهید.2-بعد در سایت ما لینک خود را ارسال www.ghalamlink.com www.ghalamlink.ir کنید. بهترین لینک باکس امتحان کنید واقعا آمار وبلاگ تان بالا میرود و بازدیدتان بسیار می شود 100 درصد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد