وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هانس یورگ بوت: می توانم به آلمان کمک کنم

 

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان چند روز قبل اعلام کرد که هانس یورگ بوت، دروازه بان تیم بایرن مونیخ، انتخاب سوم او برای قرار گرفتن درون دروازه تیم ملی آلمان در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی خواهد بود و این دروازه بان 35 ساله منتظر فرصتی برای نشان دادن توانایی هایش در این تورنمنت است.

بوت در بین گزینه های سرمربی تیم ملی آلمان جایی نداشت اما با مصدومیت رنه آدلر، دروازه بان اول آلمانی ها که جام جهانی را از دست داد، یواخیم لوو دروازه بان بایرن را به تیم ملی فراخواند. بوت در مصاحبه با نشریه بیلد گفت:" هر کسی که به جام جهانی می رود، دوست دارد بازی کند. من از اعتماد به نفس لازم برای بازی در جام جهانی برخوردار هستم و فکر می کنم که می توانم به تیم کمک کنم."

لوو هنوز دقیقا اعلام نکرده که کدام دروازه بان در رقابت های جام جهانی به طور ثابت درون دروازه ژرمن ها قرار خواهد گرفت و به این ترتیب بوت همچنان فرصت دارد تا با نشان دادن توانایی هایش در تمرینات از مانوئل نویر، دروازه بان شالکه و تیم ویسه، دروازه بان وردربرمن پیشی بگیرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
کریم قویدل پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 21:38

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد