وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر:به بایرن افتخار میکنم

 

به نقل از بیلد،باستین شواین اشتایگر،ستاره آلمانی باشگاه بایرن مونیخ از بازی در بایرن بسیار خوشحال است و به تیمش افتخار میکند.

او در مصاحبه ای درباره وضعیت باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد:
عملکرد تیم در این روز ها به من امید زیادی داده است،این فصل بسیار برای ما سخت بود اما ما توانستیم تمام سختی ها را پشت سر بگذاریم،ما شروع خوبی نداشتیم،اما در حال حاضر یکی از بهترینهای اروپا هستیم،من به بایرن مونیخ افتخار میکنم و خوشحالم که در بایرن مونیخ بازی میکنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 13 اردیبهشت 1389 ساعت 18:41 http://setarefars.blogsky.com

salam khobin? lotfan be webloghaye man sar bezanid
itmon.blogsky.com
softshop.blogsky.com
setarefars.blogsky.com
lotfan bar roye tablighat click konid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد