وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوسیو به فکر انتقام گرفتن نیست

 

مدافع سابق باشگاه بایرن مونیخ و بازیکن فعلی اینترمیلان در صحبتهایی اعلام کرد که قصد ندارد از بایرن انتقام بگیرد و نمیخواهد ارتباط خوبی که در حال حاضر بین بازیکنان بایرن و باشگاه دارد را از بین ببرد.

او در اینباره میگوید: ما دو بازی بسیار خوب مقابل بارسلونا انجام دادیم و خوشحالیم که در فینال هستیم و در حال حاضر باید با بایرن مونیخ در فینال بازی کنیم،من در آنجا سالهای زیادی بازی کردم و دوران بسیار خوبی در بایرن داشتم،اینترمیلان و بایرن مونیخ در یک سطح هستند. در روز های اخیر،اخبار زیاد و شایعات زیادی درباره من در روزنامه ها چاپ شده است که من قصد انتقام گرفتن از بایرن مونیخ را دارم،من تمام این گفته ها را تکذیب میکنم و در حال حاضر هم رابطه بسیار خوبی با بازیکنان بایرن که زمانی با آنها همبازی بودم دارم و قصد ندارم از بایرن مونیخ انتقام بگیرم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد