وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فرانتس بکن بائر : بازی بایرن در کلاس حرفه ای بود.

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ،بعد از برد 3 بر 0 بایرن مونیخ مقابل لیون و صعود به فینال مادرید،لوئیس ونگال،مارک ون بومل،آرین روبن،ایویکا اولیچ و فرانتس بکن بائر در کنفرانس مطبوعاتی شکت کردند و نظرات خود را درباره بازی با لیون اعلام کردند که به شرح زیر است.

لوئیس ونگال:
ما بازی سازماندهی شده و خوبی انجام دادیم،اگر همیشه همینطور بازی کنیم،هیچ تیمی نمیتواند ما را شکست دهد،بازیکنان در حال حاضر میدانند که من چه چیزی از آنها میخواهم و آنها هم همین بازی را از خود ارائه میدهند،سخت بود اما الان همه خوشحالیم،همه در بازی خوب بودند و من از همه بازیکنانم راضی هستم.
من مطمئن هستم که بازیکنانم میتوانند هر تیمی را شکست دهند،ما مستحق صعود به فینال بودیم.
اگر از بازی مقابل یوونتوس شروع به بررسی کنیم،میبینیم که با از آن بازی به بعد،واقعاً عالی بودیم،در حال حاضر ما در فینال جام حذفی،لیگ قهرمانان حضور داریم و در بوندسلیگا هم وضعیتی بسیار خوبی داریم،من هیچوقت شک نداشتم که تیم من میتواند در فینال حضور یابد،ما در دفاع هم بسیار عالی کار کردیم و امیدوارم که در فینال با مورینیو بازی داشته باشیم البته بارسلونا هم برای من باشگاهی آشناست و فوتبال زیبایی بازی میکنند اما رویارویی با اینتر برای ما بهتر است.
اولیچ،بازی فوق العاده از خود نشان داد،سه گل توانست در این بازی بزند،من واقعاً از بازی او راضی هستم و خوشحالم که بازیکنی بسیار خوب با این کیفیت دارم.
مارک ون بومل:
من به تیمم افتخار میکنم،ما توانستیم به فینال برسیم،ما فوتبال فوق العاده ای از خود نشان دادیم و کاملاً مستحق برد و صعود به فینال بودیم و امیدوارم که قهرمان شویم.
در کل بازی سختی بود،مخصوصاً در نیمه اول که لیون هم فشار زیادی به روی ما آورد.
آرین روبن:
من خیلی خوشحالم که دوباره در مادرید بازی خواهم کرد،من بهترین تصمیم زندگیم را گرفتم و تابستان به بایرن مونیخ آمدم و خوشحالم که توانستیم به فینال برسیم،اگر ما بتوانیم هر سه جام را ببریم،همه به بایرن مونیخ افتخار خواهند کرد.
اولیچ:
ما واقعاً خوب بازی کردیم و من از صعود به فینال بسیار خوشحالم و امیدوارم که بتوانیم قهرمان شویم البته دوست دارم که امسال هر سه جام را به دست آوریم.
فرانتس بکن بائر:
بایرن مونیخ فوق العاده بود و بازی بسیار خوبی از خود ارائه داد،بازی بایرن در کلاس حرفه ای بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد