وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تونی: اگر فان‌خال مربی باشد به بایرن بازنمی‌گردم

 

لوکاتونی مهاجم ایتالیایی بایرن که به صورت قرضی در اختیار تیم رم قرار داده شده است و اتفاقا در این تیم بسیار خوب ظاهر شده، اخبار مربوط به بازگشت خود به بایرن را تایید نکرده است.

این مهاجم ایتالیایی که شاید در ترکیب ایتالیا در جام جهانی نیز حضور داشته باشد، در این‌باره می‌گوید: «در حال حاضر به سه بازی باقی‌مانده لیگ ایتالیا فکر می‌کنم و اینکه چه اتفاقی رخ خواهد داد.»
 او ادامه داد: «من همچنان با بایرن قرارداد دارم و روابط خوبی هم با آنها دارم اما اگر فان‌خال در این تیم بماند، خیلی سخت است که به آن تیم برگردم. همه می‌دانند که من و این مربی هلندی با هم مشکل داریم.» او ادامه می‌دهد:‌ »آنچه که مرا به رم برد، همین مسئله بود و طبیعتا ما باید تلاش کنیم تصمیمی بگیریم که برای هر دو و باشگاه بهتر باشد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد