وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظرات باواریاییها بعد از بازی مقابل گلادباخ

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ،بعد از بازی بایرن مونیخ مقابل گلادباخ در هفته سی و دوم رقابتهای بوندسلیگا که بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید،کریستین نرلینگر،لوئیس ونگال،فیلیپ لام،بوت،آرین روبن و باستین شواین اشتایگر نظرات خود را درباره این بازی اعلام کردند که به شرح زیر است:

کریستین نرلینگر:
ما در حال حاضر در صدر جدول هستیم و دو بازی دیگر مقابل بوخوم و هرتابرلین خواهیم داشت،همه چیز در دستان ماست،من از نتیجه بازی بسیار راضی هستم،ما بازی سختی انجام دادیم.
لوئیس ونگال:
ما امروز زیاد خوب نبودیم،ما از اول بازی تاکتیکی را اتخاذ کردیم اما نتوانستیم به گل برسیم،ما امروز از گلادباخ بهتر بازی کردیم اما نتوانستیم برنده باشیم،در کل نتیجه بدی نبود و همه چیز به ما بستگی خواهد داشت.
فیلیپ لام:
ما هنوز در اوج هستیم،ما میدانستیم که گلادباخ در خانه خوب بازی خواهد کرد و ما بازی سختی انجام دادیم،ما باهوشانه بازی نکردیم،از گلادباخ شانس بیشتری برای گل زدن داستیم و باید به یک امتیازی که گرفتیم،راضی باشیم.
هانس یورگ بوت:
ما میخواستیم امروز برنده باشیم اما نتوانستیم،در هر صورت ما در مکان اول جدول قرار داریم و باید در دو بازی باقی مانده،بازیهای خوبی از خود ارائه دهیم.
آرین روبن:
این مساوی،شانس قهرمانی در بوندسلیگا را از ما نگرفت،ما باید  در دو بازی بعدی برنده باشیم و قهرمان آلمان خواهیم شد.
باستین شواین اشتایگر:
ما هنوز در مکان اول جدول قرار داریم،ما میخواستیم که سه امتیاز را در این بازی بگیریم اما متأسفانه نتوانستیم،در کل خوب بازی کردیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد