وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری شاید فینال را از دست دهد

 

باشگاه بایرن مونیخ آماده کمک کردن به فرانک ریبری،هافبک فرانسوی این باشگاه است که روز های سختی را در این باشگاه پشت سر میگذارد. فرانک ریبری که در اوایل این هفته بر سر زبانها در مطبوعات دنیا افتاده بود و به خاطر فساد اخلاقی در فرانسه مورد حملات شدید مطبوعات فرانسه قرار گرفت و هم در بازی مقابل لیون در دقیقه 37 اخراج شد،روز های خوبی را سپری نمیکند.

ریبری بعد از اخراج،بازی را در رختکن و از تلویزیون دنبال کرد و بعد از اتمام بازی با اجازه لوئیس ونگال استادیوم آلیانز آرنا را با همسرش ترک کرد.  کارل هاینس رومنیگه در اینباره در مصاحبه ای اعلام کرد: باشگاه بایرن مونیخ مانند یه خانواده میماند و این خانواده در مشکلات کنار هم خواهند بود،ما سعی میکنیم که به ریبری کمک کنیم تا از این شرایط روحی بدی که در حال حاضر گریبانگیر اوست بیرون بیاید.
همچنین فیلیپ لام،کاپیتان دوم باواریاییها در مصاحبه ای در اینباره اعلام کرد: ما شرایط او را در حال حاضر درک خواهیم کرد،او فوتبالیست بزرگی است و دوست دارد که تیمش برنده باشد،من به او توصیه میکنم که فعلاً فقط به بازی بوندسلیگا فکر کند.
آرین روبن هم در اظهاراتی اعلام کرد که من فکر میکنم او در بازی روز شنبه بازی خواهد کرد و اعتماد به نفس بالایی پیدا خواهد کرد
یوفا اخراج ریبری را بررسی خواهد کرد
به گزارش وبسایت کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از تاگ زایتونگ،یوفا اخراج فرانک ریبری،هافبک فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا را بررسی خواهد کرد.
جلسه هیئت داوران یوفا روز 28 آوریل برگزار خواهد شد و یوفا از باشگاه بایرن مونیخ خواسته است که اگر شکایتی مبنی بر اخراج فرانک ریبری در بازی دیروز بایرن مونیخ مقابل لیون دارد،باید تا روز 28 آوریل ارئه دهد.
فرانک ریبری در بازی برگشت بایرن مونیخ مقابل لیون که روز 27 آوریل در لیون برگزار خواهد شد،حضور نخواهد داشت. خبرها حاکی از آن است که احتمال این میرود که این هافبک فرانسوی به این علت که کارت قرمز به طور مستقیم از طرف داور مسابقه دریافت کرده است،بیشتر از یک بازی محروم شود و امکان دارد که در صورت صعود بایرن مونیخ به فینال این بازیکن نتواند در فینال این مسابقات بازی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد