وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظرات باواریاییها بعد از بازی مقابل لیون

به نقل از سایت رسمی باسگاه بایرن مونیخ،سرمربی باشگاه بایرن مونیخ و رئیس این باشگاه به همراه تعدادی از بازیکنان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی شرکت کردند که نظرات آنان به شرح زیر است:

لوئیس ونگال: من بسیار راضی هستم و ما دوباره به اروپا نشان دادیم که مدعی قهرمانی هستیم و توانستیم با 10 بازیکن برنده بازی باشیم.ما اطمینان نداشتیم که بتوانیم این بازی را با نتیجه 1 بر 0 برنده باشیم،ما بازی را سازماندهی بسیار خوبی کردیم و تا وقتی که لیون هم ده نفره نشده بود بازی کاملاً در دست ما بود. بعد از ده نفره شدن لیون من سریعاً ماریو گومز را به زمین فرستادم تا شاید بتوانیم به گلهای بیشتری دست یابیم،در بازی مقابل فیورنتینا و منچستر ما در بازیهای خانگی توانستیم با نتیجه 2 بر 1 پیروز شویم که همیشه در بازیهای برگشت برایمان مشکل ساز بود،ما در بازیهای برگشت مشکل گلزنی نخواهیم داشت و اگر در بازی برگشت بتوانیم 1 گل بزنیم،لیون باید برای صعود 3 گل بزند که این کار آنها را سخت خواهد کرد. 

آرین روبن: هنوز هیچ چیز مشخص نشده است،من فکر میکنم بازی برگشت برای ما سخت خواهد بود،ما میتوانستیم با گلهای بیشتری لیون را شکست دهیم اما متأسفانه 10 نفره بازی کردن برایمان سخت بود،در کل بازی بسیار خوبی از خود ارائه دادیم.
 توماس مولر: ما بازی خوبی انجام دادیم،اگر بازی را دوباره نگاه کنید،متوجه خواهید شد که میتوانستیم گلهای بیشتری بزنیم،ما تا رسیدن به فینال یک بازی سرنوشت ساز دیگری خواهیم داشت و باید در لیون بتوانیم بازی خوبی از خود ارائه دهیم.
 ماریو گومز: ما باید از این نتیجه راضی باشیم،ما گلی دریافت نکردیم و در حال حاضر شانس زیادی برای صعود نسبت به لیون داریم،ما در کل به لیون اجازه ندادیم که موقعیت خطرناکی به روی دروازه ما ایجاد کند و من فکر میکنم که یک ضربه از راه دور توسط لیون تنها موقعیت خطرناک آنها به روی دروازه ما بود.
باستین شواین اشتایگر: این نتیجه بسیار عالی بود،من راضی هستم،بازی به نظر من بازی برای ما بسیار سخت بود،بعد از اخراج ریبری از بازی سختی داشتیم و به نظر من بهترین کاری که ما کردیم این بود که به لیون اجازه ندادیم بتواند گلی به ما بزند.
 فیلیپ لام: جو در ورزشگاه آلیانز آرنا بسیار عالی بود و این بهترین تشویق از طرف هواداران در زندگی من بود،وقتی وارد زمین شدیم واقعاً محو تشویق تماشاچیان بودیم. ما بازی خوبی از خود ارائه دادیم و توانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم و توانستیم با 10 بازیکن مقابل 11 بازیکن،برنده بازی باشیم و ما فعلاً شانس بسیار زیادی برای رسیدن به فینال داریم.
دانیل پرانیج: واقعاً روز خوبی برای ما بود،بازی در لیگ قهرمانان همیشه برای من آرزو بود و بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بسیار عالی است،ما در کل از نتیجه راضی هستیم،ما میخواهیم که در فینال حضور پیدا کنیم و به همین خاطر در لیون بازی خوبی از خود ارائه خواهیم داد.
 اولی هوینس: من به خاطر بازیهای خوبی که بایرن در اواخر نشان میدهد به این تیم افتخار میکنم،بازیکنان ما به همه ثابت کردند که مدعی قهرمانی هستند،این پیروزی به من اعتماد داد،ما سعی میکنیم که در لیون هم همین بازی خوب را از خود ارائه دهیم تا بتوانیم صعود به فینال را تضمین کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد