وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری به رابطه نامشروع اعتراف کرد

  

سران باشگاه بایرن مونیخ پس از شنیدن اخباری در مورد رسوایی اخلاقی بازیکن فرانسوی شان که ممکن است محرومیتهایی را برای او در پی داشتند، با ریبری جلسه ای تشکیل دادند.

کریستین نرلینگر، مدیر ورزشی باشگاه بایرن در صحبتهایی دراین رابطه گفت:« طبیعا این موضوعی است که جای بحث دارد. و ما می بایست از جنبه ورزشی به ماجرا نگاه کنیم و فرانک هم همین طور.» به همین دلیل هم بود که فرانک ریبری در کنفرانس خبری اش در پیش از دیدار حساس بایرن مقابل لیون در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شرکت نکرد و فلیپ لام به جای او در کنفرانس خبری حضور پیدا کرد. این در حالی است که در صورتی که روند پیگری این پرونده ادامه یابد، این احتمال می رود که این ستاره فرانسوی به برقراری رابطه جنسی با فردی که سنی کمتر از سن قانونی دارد متهم شود .

به نقل از یکی از افراد آگاه در دادگاه پاریس که مسئول پیگیری این پرونده است، ریبری به داشتن ارتباط جنسی اعتراف کرده ولی در عین حال به این نکته  اشاره کرده که نمی دانسته که فردی که با او ارتباط نامشروع دارد، هنوز به سن قانونی نرسیده است.در صورتی که اتهام رابطه نامشروع ریبری با فردی که هنوز به سن قانونی نرسیده، اثبات شود، ممکن است این بازیکن فرانسوی به سه سال حبس و پرداخت 45هزار یورو جریمه نقدی متهم گردد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد