وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یونکر:ریبری فیکس خواهد بود

 

آندریس یانکر، دستیار لوئیس فان خال برروی نیمکت مربی گری بایرن در صحبتهایی اعلام کرده که فرانک ریبری در دیدار امشب تیمش در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیون از ابتدا در ترکیب باواریایی ها به میدان خواهد رفت.

این ستاره فرانسوی که در جریان دیدار شنبه شب تیمش مقابل هانوفر به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین مسابقه شد، با مصدومیتی جزئی دست و پنجه نرم می کرد و صحبتهایی در مورد غیبت او در دیدار امشب ورزشگاه آلیانس آرنا به گوش می رسید. یانکر که در غیاب فان خال که به دلیل شرکت درمراسم تدفین مادرش در آمستردام به سر می برد، در کنفرانس خبری شرکت کرده بود، در صحبتهایی در این رابطه گفت:« این طور به نظر می رسد که ریبری در سطح آمادگی خوبی است و می تواند در دیدار امشب هب میدان برود.»

او درادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که تیمش نباید حریف فرانسوی را دست کم بگیرد و در این رابطه گفت:«تیمی که رئال مادرید و لیورپول را شکست داده، قطعا تیم قدرتمندی است. من بازی لیون مقابل لیل را تماشا کردم و مطمئن شدم که گفته هایم درست است. آنها از نظر تدافعی بسیار منسجم هستند و از نظر تهاجمی نیز دریبلهای خطرناکی انجام می دهند. باید واقعا مواظب باشیم.» یانکر در بخش پایانی صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که فان خال در جریان دیدار امشب برروی نیمکت مربی گری بایرن حاضر خواهد بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
س چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 ساعت 16:44 http://www.MLBK.blogsky.com

بایرن پیروز است... پرچم بالاست...

امروز ۴ بازی حساس در دنیای فوتبال انجام میشه!!





اودینزه - رم ۲۰:۳۰




بایرمونیخ آلمان - لیون فرانسه ۲۳:۱۵



هال سیتی - استون ویلا ۲۳:۱۵



واسکو دوگاما - کرینتیانز ۲۳:۳۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد