وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ون بومل:ریبری بهتر از روبن بازی میکند

 

کاپیتان باواریاییها،مارک ون بومل در مصاحبه ای با روزنامه بیلد،آرین روبن و فرانک ریبری را با هم مقایسه کرد و درباره این دو بازیکن صحبتهایی انجام داد که این مصاحبه به شرح زیر است:

بیلد:شما هموطن خود را بهتر میشناسید،آیا آرین روبن بهتر از این خواهد بود و یا بازیهای اخیری که از او میبینیم نقطه اوج او است؟
ون بومل:در اوج بودن برای یک فوتبالیست به خیلی چیز ها بستگی دارد،مثلاً امکان دارد که عملکرد یک تیم در یک روز به قدری بد باشد که یک بازیکن هیچ قدرت مانوری در زمین نداشته باشد،البته بستگی به آمادگی بازیکن هم دارد که قبل از بازی چگونه آماده شده است،من فکر میکنم که روبن بهتر هم خواهد بود.

بیلد:از چه لحاظ بهتر خواهد بود؟
ون بومل:برای مثال در حال حاضر او تکروی زیادی میکند و در موقعیتهایی که پاس دادن منطقی ترین کار است که با گذشت زمان من فکر میکنم او کمتر تکروی کند و به فکر کارهای گروهی هم باشد،در حال حاضر به نظر من ریبری از روبن کمی بهتر است و تنها چیزی که روبن را در نزد هواداران بهتر نشان میدهد گلزنی های او است،اما در کل ریبری منطقی تر بازی میکند.

بیلد:در بازی با هانوفر،زمانی که روبن یکی از 3 گلی که به هانوفر زد،ریبری خوشحالی نکرد و به او تبریک نگفت،به نظر شما ریبری از اینکه روبن مورد توجه هواداران است،به او حسادت نمیکند؟
ون بومل:در تیم ما کار گروهی است،برای مثال اگر من کاری در زمین انجام میدهم برای تیمم انجام میدهم و مهم این نیست که چه کسی گل میزند و همه باید از موفقیت تیم خوشحال باشند.

بیلد:آیا برای شما سخت نیست که بازی با لیون و گلادباخ را از دست خواهید داد؟
ون بومل:بله برایم سخت است،اما من فکر میکنم که تیم ما بدون ما هم میتواند لیون و گلادباخ را شکست دهد،مقابل منچستر هم ما شواین اشتایگر را نداشتیم که میتوانست برایمان سخت باشد اما خوشبختانه ما تا این مرحله صعود کردیم،امیدوارم که بتوانیم امسال قهرمانان لیگ قهرمانان شویم.

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 15:58

میشه نظر سنجی بذارین نظر دیگرانم بدونیم؟

Elizeh-Bavaria دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 16:01

منم فکر میکنم همین طور باشه...روبن حسابی گندزد توی فینال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد