وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرین روبن:مسی از من بهتر است

 

به نقل از اسکای،یکی از بهترین بازیکنان زمین در بازی بایرن مونیخ مقابل هانوفر در هفته سی و یکم بوندسلیگا  بدون شک آرین روبن،ستاره هلندی باشگاه بایرن مونیخ بود.

بعد از هت تریک روبن در این بازی بسیاری از خبرنگاران آلمانی او را با ستاره باشگاه بارسلونا،لیونل مسی مقایسه کرده بودند.
آرین روبن امروز در مصاحبه ای با اسکای در اینباره گفت:
البته،مسی از من بهتر است،او هیچ چیز از یک فوتبالیست واقعی و ستاره کمتر ندارد و در کشور خود بهترین است،من باید خیلی کار کنم تا در سطح او باشم،بازی با هانوفر در آستانه بازی با لیون برای روحیه من بسیار خوب بود و روحیه من را بالا برد،من فکر میکنم روز چهارشنبه بازی دیگری از من خواهید دید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد