وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظرات لوئیس ونگال و آرین روبن بعد از برد مقابل هانوفر

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ،هت تریک روبن،برد 7 بر 0 و خوشحالی ونگال،نشان از آمادگی کامل باواریاییها برای بازی مقابل لیون در لیگ قهرمانان دارد.
باواریاییها با این برد روحیه بسیار خوبی را قبل از بازی با لیون گرفتند و امیدوارند که بتوانند به فینال جام باشگاه های اروپا صعود کنند.

لوئیس ونگال و آرین روبن بعد از بازی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شدند و نظرات خود را درباره بازی با هانوفر اعلام کردند که به شرح زیر است:
لوئیس ونگال:
من خوشحالم که ما توانستیم این بازی را ببریم،این برای ما بسیار مهم بود،ما همیشه باید بتوانیم اینطور بازی کنیم،همه بازیکنان ما خوب بازی کردند،آرین روبن،فرانک ریبری و توماس مولر،شواین اشتایگر،اولیچ بهترینها بودند،خوشحالم که روبن امروز توانست هت تریک کند.
در حال حاضر باید هرچه بوده را فراموش کنیم و فقط به بازی بعدی با لیون فکر کنیم.
آرین روبن:
بازی بسیار خوبی بود و ما به این بازی خوب احتیاج داشتیم،هفته گذشته ما بازی خوبی در مقابل لورکوزن انجام ندادیم،اما در این بازی از دقیقه اول واقعاً عالی بودیم و موقعیتهای زیادی به دست آوردیم و بعد از زدن گل اول به حملات خود ادامه دادیم و بازی را دفاعی نکردیم،این برد به تیم روحیه بسیار بالایی در مقابل لیون داد که برای ما بسیار لازم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد