وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن با ۷ گل هانوفر را در هم کوبید

 

آخرین دیدار شنبه شب رقابتهای بوندسلیگا با پیروزی پر گل بایرن مونیخ همراه بود. باواریایی ها در این دیدار به لطف گلزنی اولیچ، روبن و مولر موفق شدند تا میهمانشان هانوفر را شکست دهند و بدین ترتیب و با کسب سه امتیاز این دیدار بار دیگر به صدر جدول بازگشتند.

اولین گل این دیدار در دقیقه 22 توسط اولیچ از راه رسید و آرین روبن، در دقیقه 30 دومین گل بایرن را به ثمر رساند. مولر هم در دقیقه 44 برای بار سوم برای تیم میزبان گلزنی کرد و نیمه اول این دیدار، با برتری 0-3 به پایان رسید. البته این پایان کار نبود و با آغاز نیمه دوم، اولیچ برای بار دوم برای بایرن گلزنی کرد.
تنها یک دقیقه بعد، روبن گل پنجم بایرن را به ثمر رساند و مولر (62) و روبن (90) گلهای بعدی را برای باواریایی ها به ثمر رساندند. روبن بار دیگر ثابت کرد که یکی از کلیدی ترین و موثرترین بازیکنان تیم باواریایی است و با هت تریک تماشایی اش هشداری هم به لیون داد.
 در پایان دیدارهای شنبه شب رقابتهای بوندس لیگا، بایرن مونیخ با 63 امتیاز به صدر جدول بازگشت. شالکه 61 امتیازی در رده دوم است و وردربرمن با پیشی گرفتن از بایرلورکوزن و با 54 امتیاز خود را به رده سوم رساند. بایرلورکوزن هم با 54 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد