وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال:اقدام لیون ناجوانمردانه است

 

به نقل از تاگ زایتونگ،روز 21 و 27 آوریل،باشگاه بایرن مونیخ باید در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا با لیون فرانسه بازی کند. امروز مشخص شد که بنا به درخواست باشگاه لیون،فدراسیون فوتبال فرانسه بازی لیون و موناکو در رقابتهای لیگ فرانسه که قرار بوده است روز 24 آوریل برگزار شود را به منظور آمادگی لیون برای حضور در لیگ قهرمانان به تاریخ 12 می به تعویق انداخته است که اینکار فدراسیون فوتبال فرانسه مورد انتقاد بسیاری از مطبوعات آلمان و جهان قرار گرفته است.

لوئیس ونگال از این حرکت فدراسیون فوتبال فرانسه بسیار عصبانی شده است و امروز در مصاحبه ای در اینباره اعلام کرد: آنها فکر میکنند که با اینکار،کارشان آسانتر خواهد شد و به راحتی میتوانند تا فینال پیش بروند،من فکر میکنم که یوفا باید در این مسئله دخالت کند و این قضیه را پیگیری کند وگرنه به طور کامل به نفع لیون خواهد بود،آنها برای بازی برگشت 7 روز زمان دارند تا کاملاً خود را آماده کنند،اما ما 3 روز بیشتر زمان نخواهیم داشت. همانطور که گفتم یوفا باید این مسئله را رسیدگی کند و این اقدام لیون اصلاً جوانمردانه نیست،اگر یوفا جوابگوی سازماندهی کردن باشگاه در اروپا است باید با لیون برخورد کند. همچنین دانیل ون بویتن هم در صحبتهایی اعلام کرد: من فکر میکنم که این تصمیم درست نیست،بازیها باید با برنامه خود پیش بروند،ما در 3 هفته اخیر،7 بازی کردیم،امیدوارم که یوفا با فدراسیون فوتبال فرانسه و لیون برخورد کند. همچنین لوئیس ونگال امروز از کریستین نرلینگر،مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ خواست تا این قضیه را پیگیری کند و شکایتنامه ای را تنظیم و به یوفا بفرستد.

نظرات 1 + ارسال نظر
روشجدیدارسالکامنتگروهی شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 10:16 http://comment.isgreat.org

سریعترین روش ارسال کامنت به وبلاگها.
به جای اینکه وقت خود را با نرم‌افزارهای ارسال نظر، تلف کنید از سایت زیر استفاده کنید و در هر دقیقه به بیش از 30 وبلاگ (به روز شده در لحظه‌ی ارسال) کامنت ارسال نمایید.[تعجب]
جهت ثبت نام به وب سایت زیر مراجعه نموده و به صورت رایگان تست نمایید.[گل]

http://comment.isgreat.org

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد