وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظرات باواریاییها بعد از بازی لورکوزن_بایرن مونیخ

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ،لوئیس ونگال،فرانتس بکن بائر،باستین شواین اشتایگر و فیلیپ لام نظرات خود را راجع به بازی دیروز بایرن مونیخ مقابل لورکوزن که با تساوی 1-1 به پایان رسید اعلام کردند که به شرح زیر است:
لوئیس ونگال:
من فکر میکنم که من باید راضی باشم،ما شانس های زیادی داشتیم که بتوانیم گل بزنیم،همچنین بایر لورکوزن هم موقعیتهای زیادی از دست داد،در حال حاضر ما وضعیت خوبی در جدول داریم،2 امتیاز با شالکه و 6 امتیاز با بایر فاصله داریم،بازیکنان ما کمی خسته بودند و من نمیتوانستم توقع بیش از حد از آنها داشته باشم،در کل من از این این نتیجه راضی هستم.
فرانتس بکن بائر:
بایرن مونیخ موقعیتهای بسیار زیادی را از دست داد و اجازه نفوذ بیش از حد هم به لورکوزن داد و این نشان از خستگی بازیکنان ما داشت،نتایج بایرن در هفته های اخیر بسیار عالی بود و نمیتوان بیش از این از یک تیم توقع داشت،در کل به نظر من نتیجه راضی کننده بود و من راضی هستم.
باستین شواین اشتایگر:
ما میخواستیم در زمین بایر،3 امتیاز را بگیریم اما 1 امتیاز گرفتیم،ما فعلاً در صدر جدول هستیم و در مقایسه با شالکه وضعیت بهتری داریم و 4 بازی دیگر تا آخر فصل باقی مانده است که من فکر میکنم شانس ما برای قهرمانی بیشتر است.
فیلیپ لام:
ما به هیچ وجهی نمیخواستیم بازنده باشیم و توانستیم اینکار را انجام بدیم،البته ما به برد فکر میکردیم اما برایمان سخت بود،ما توپ های زیادی از دست دادیم،بازیکنانمان نتوانستند بازی همیشگی خود را ارائه بدهند،چون تیم واقعاً خسته بود،ما کار بسیار سختی در پیش داریم و در 3 جام حضور داریم،امیدوارم که بتوانیم هر سه جام را برنده شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد